15
godina iskustva
Br. 1 u Mystery Shopping-u u Srbiji
Adverto Metrics je osnovan kao Adverto Mystery shopping 2004. godine, prvo i jedino specijalizovano preduzeće za Mystery shopping u Srbiji.
Adverto Metrics je jedino preduzeće u Srbiji sa iskustvom 15 godina ozbiljnog bavljenja Mystery shopping-om.
Prikupljeno iskustvo pretvaramo u znanje koje nam omogućava da garantujemo kvalitet i efikasno rešavanje kompleksnih izazova i problema klijenata.
550
NAJBOLJIH tajnih kupaca
Edukovani, obučeni i objektivni tajni kupci

Specijalizovani Mystery Shopping softver
- Reports (detaljni izveštaji tajnih kupaca)
- Dashboard (kontrolna tabla sa osnovnom statistikom i trendovima)
- BI reports (Business intelligence – posebni izveštaji sa podesivim pokazateljima radi lakšeg tumačenja rezultata)

Podrška za korišćenje Mystery Shopping rezultata
Dobili ste Mystery shopping izveštaj i preporuke, ali vaše brige tek počinju? Potrebno je organizovati i raditi na popravljanju uočenih nedostataka, a vi ne znate odakle da krenete, koliko to vremena i angažovanja traži, kako da uklopite svoje redovne obaveze sa aktivnostima vezanim za Mystery Shopping.
Ne brinite, Adverto Metrics će vam pružiti potpunu podršku za organizovanje korišćenja Mystery Shopping rezultata i ispravljenje nedostataka kako bi ostvarili ciljeve zbog kojih ste i započeli Mystery Shopping program.

Ceo proces u 4 koraka
Adverto Metrics organizuje, priprema i sprovodi ceo proces za Vas.
- Priprema: ugovaranje, definisanje ciljeve, plan poseta, scenario, upitnik, obuka tajnih kupaca
- Teren: posete/pozivi tajnih kupaca, sprovođenje scenarija, potrebna zapažanja, tajni kupci šalju online izveštaje, kontrola rada tajnih kupaca
- Izveštavanje: kontrola izveštaja tajnih kupaca, uvid klijenta u izveštaje, automatsko softversko kreiranje statistike i analitike, finalni izveštaj/prezentaciju sa statističkim i tekstualnim analizama
- Zaokruživanje procesa: prezentacija finalnog izveštaja, podrška klijentu za korišćenje Mystery Shopper rezultata, aktivnosti na ispravljanju nedostataka i unapređivanju usluge

Dodatne činjenice
- Referentna lista zadovoljnih klijenata iz desetina delatnosti
- Iskustvo u organizaciono, softverski i analitički velikim i zahtevnim projektima
- Iskustvo u organizovanju i analitici uporednih projekata sa konkurencijom
- Posvećenost svakom klijentu, poštovanje specifičnosti i nalaženje rešenja „po meri“
- Članstvo u asocijaciji Mystery Shopping Profesionalaca MSPA EUROPE www.mspa-ea.org
Više o Mystery Shopping-u
- Šta je Mystery Shopping?
- Koje vrste postoje?
- Zašto je Mystery Shopping važan?
- Koje su koristi od Mystery Shopping-a?
- Šta istraživanja pokazuju?
- Ko koristi Mystery Shopping?