MYSTERY SHOPPING & CUSTOMER EXPERIENCE KOMPANIJA

Adverto Metrics d.o.o. Beograd je osnovano 2004. godine pod nazivom Adverto Mystery Shopping d.o.o. kao prvo i tada jedino specijalizovano preduzeće za Mystery shopping u Srbiji. 

Istrajali smo u borbi za podizanje kvaliteta usluge

U doba tranzicije, čestog odbijanja koje nosi i nerazumevanje za napredne i inovativne metode merenja kvaliteta usluge, uspeli smo da osvojimo poverenje kompanija koje su shvatile da je kvalitet usluge jedan od ključnih faktora poslovnog uspeha.

Oči i uši menadžementa

Od početka rada smo klijentima nudili podatke u specijalizovanom online softveru u realnom vremenu, koji je omogućavao tada veoma redak komfor pregleda i analize podataka. Postali smo „Oči i uši menadžementa“. Ostali smo verni tome, pa i danas, u zavisnosti od potreba svakog pojedinačnog klijenta, uz podršku najboljih specijalizovanih softvera izrađujemo izveštaje sa statističkom i tekstualnom analizom, zaključcima i preporukama za dalje aktivnosti.

Novi zahtevi klijenata – naš profesionalni izazov

U međuvremenu, naši klijenti su pred nas postavili nove zahteve vezano za kvalitet usluge, kupovno iskustvo, zadovoljstvo i lojalnost kupaca i druge vrste istraživanja. Ovi zahtevi postali su naš profesionalni izazov i prilika da unapredimo poslovanje svojih klijenata kojoj se unapred radujemo

Uvrstili smo i druge vodeće metrike u svoja istraživanja

Zato smo 2013. godine rešili da među naše usluge uključimo i tri vodeće metrike za merenje ponašanja i stavova kupaca: Zadovoljstvo kupaca, Net Promoter Score i Customer Effort Score. Ušli smo u svet Customer Experience – a, odnosno Korisničkog iskustva. Iako Mystery shopping ostaje i dalje osnovna metoda kojom se bavimo, uvođenje novih korisničkih metrika povuklo je i promenu naziva preduzeća u Adverto Metrics.

Mi znamo put od dovoljno dobrih do izuzetnih rezultata

Većina naših klijenata su već uposvećeni odnosu prema kupcima i razumeju kakav potencijal imaju informacije koje se mogu dobiti iz kupčeve perspektive, ali isto tako im je jasno da biti dobar najčešće nije dovoljno u današnjem hiperaktivnom tržišnom svetu. Naši klijenti teže da budu izvanredni i nama je zadovoljstvo da možemo u tome i da im pomognem.

Mystery shopping & Customer experience

Danas je Adverto Metrics Mystery shopping & Customer experience kompanija i pomažemo klijentima da poboljšaju kvalitet usluge, ostvare snažnije veze sa kupcima, povećaju svoju prodaju i profit.

Zainteresovani ste?