Mystery shopping – MS (tajna kupovina)

Poslovni alat za merenje kvaliteta usluge sa ciljem poboljšanja usluge i povećanja prodaje, pri čemu adekvatno pripremljeni tajni kupci koji se pretvaraju da su pravi kupci posećuju prodajna mesta po unapred ustanovljenom scenariju, vrše potrebna zapažanja, a zatim o tome izveštavaju.

Customer experience - CX (korisničko iskustvo)

Poslovni alat za povećanje lojalnosti kupaca.

Customer Satisfaction – CSAT (zadovoljstvo kupaca)

Poslovni alat za merenje i upravljanje osnovnim očekivanjima kupaca.

O nama

Adverto Metrics d.o.o. Beograd je osnovano 2004. godine pod nazivom Adverto Mystery Shoppin d.o.o. kao prvo i tada jedino specijalizovano preduzeće za Mystery shopping u Srbiji.

Koju metriku odabrati?

Različite metrike možete koristiti za različite poslovne situacije i potrebe. Ne postoji idealna i sveobuhvatna metrika. Sve imaju svoje prednosti i nedostatke.

Šta to znači za vas i vašu kompaniju? Koje metrike treba da koristite i kada?