
Istraživanje tržišta kao deo iskustva
Iako merenja iskustva (Experience) podrazumeva prvenstveno kupce (CX) i zaposlene (EX), postoje i drugi faktori koji takođe igraju ulogu u tome kako se ljudi odnose i utiču na uspeh brenda. Marketinške kampanje, učinak proizvoda ili usluga tokom vremena, potencijani kupci, pa i konkurencija igraju važnu ulogu. Anketiranje i analitika pomažu kompanijama da dobiju odgovore na detaljna pitanja direktno od potrošača sa brzim uvidima specifičnim za delatnost.

Izveštavanje i platforma
Naša MX platforma omogućava klijentima online stranicu sa svim potrebnim informacijama za praćenje toka projekta.
Podaci se automatski prikupljaju i kreiraju se izveštaji na pojedinačnom, ukupnom nivou, kao i filtrirani prikazi.

MX rešenja za vaše poslovanje
Konkurentske i vaše performanse, procena tržišta i studije percepcije brenda pomažu u identifikovanju potreba potrošača i njihovih očekivanja.
Bez obzira da li se radi o investiciji, rastu ili zadržavanju kupaca, možemo da vam predložimo rešenja za vašu delatnost, organizujemo i realizujemo program i pomognemo vam u donošenju odluka.
Više o Market Experience (MX)
- Šta je MX?
- Zašto je MX važan?
- MX analitika
- Započnite program tržišnih pobeda