Šta sutrašnji kupac očekuje od Vas?

U današnjem mobilnom, digitalnom svetu, za sve kompanije je vrhunski izazov da razumeju gde i kako da usredsrede svoje napore na ispunjavanju očekivanja kupaca. Postoji mnogo toga što kompanije mogu da učine da izađu u susret potrebama kupaca već sada, a priprema za blisku budućnost može da napravi razliku. U ovom blogu donosimo vam sedam Customer Experience trendova za blisku budućnost po oceni svetskih eksperata, a neki su već tu. Uloga emocija kupaca će rasti Pročitaj više…

Kako postati zvezda kvaliteta usluge?

  Kvalitet usluge je jedna od najvažnijih stvari za vaše poslovanje i postaje sve važnija. Izuzetan kvalitet usluge može da nadomesti loš marketing, ali je izuzetno teško i skupo loš kvalitet usluge pokriti čak i najizuzetnijim “predivnim” marketingom. Loša usluga je pritajena i podmukla, ne prikazuje se tako lako, radi iza leđa. Šteta za vašu kompaniju i brend može biti velika a da vi ne znate ni šta je uzrok tome. Možda ćete kriviti visoke Pročitaj više…

Da li ste orijentisani ka kupcu?

Kada pogledate brošure, reklame ili posetite veb sajt mnogih kompanija, redovno ćete videti da je kupac prioritet, da je centar fokusa te kompanije i da je zadovoljstvo kupaca od izuzetne važnosti. To su fraze koje samo izleću, jedna za drugom, spontano i podrazumevajući se. Deluje jednostavno, ali da li je zaista, i šta to znači i podrazumeva kada je kompanija centralno orijentisana ka kupcu, korisniku, klijentu, potrošaču (Customer Centric)? Najvažniji i “najvažniji” kupac Menadžeri kompanija Pročitaj više…

Ovaj sajt koristi kolačiće u cilju obezbeđivanja najboljeg korisničkog iskustva u skaldu sa politikom privatnosti.