Znanje, iskustvo i nove tehnologije

Adverto Metrics je Mystery Shopping & Customer Experience kompanija. Znanjem, iskustvom od 14 godina i novim tehnologijama pomažemo klijentima da poboljšaju kvalitet usluge, ostvare snažnije veze sa kupcima i povećaju svoju prodaju i profit.

Počeci i specijalizacija

Adverto Metrics d.o.o. Beograd je osnovano 2004. godine pod nazivom Adverto Mystery Shopping, prvo i jedino specijalizovano preduzeće za Mystery Shopping (MS) u Srbiji.

Razumevanje značaja

Inovativnom metodom i velikim trudom uspeli smo da osvojimo poverenje tada pionirskih kompanija koje su razumele značaj pružanja kvalitetne usluge i investiranja u zadovoljstvo kupaca.

Oči i uši menadžmenta

Od početka našeg rada klijentima smo pružali podatke u specijalizovanom online softveru u realnom vremenu za komforno praćenje toka projekta, odnosno pregled izveštaja i analitike. Postali smo „oči i uši menadžementa“.

Novi izazovi

U međuvremenu, naši klijenti su pred nas postavljali nove zahteve vezano za kvalitet usluge, korisničko iskustvo, zadovoljstvo i lojalnost kupaca i druge vrste istraživanja. Ovi zahtevi bili su naš profesionalni izazov i prilika da unapredimo svoje i poslovanje svojih klijenata.

Nove metode

Naš odgovor je usledio 2013. godine kada smo u naše usluge uključili i Customer Experience (CX), na razvijenim tržištima brzorastuće metode zadovoljstva i lojalnosti korisnika/kupaca. Iste godine Adverto Mystery Shopping postaje Adverto Metrics.

Jednostavna i razumljiva rešenja

Danas rastemo zajedno sa našim klijentima iz najrazličitijih delatnosti. Tržište je veće, zahtevnije, komplikovanije i zato smo mi tu da iz gomile kompleksnih podataka pronalazimo rešenje koje naši klijenti na jednostavan način mogu da primene i da od toga imaju korist. Naši klijenti teže da budu izvanredni i nama je zadovoljstvo da možemo u tome i da im pomognemo.

Zainteresovani ste?