Šta je Employee Experience (EX)?

Employee Experience (EX), odnosno Iskustvo zaposlenih je metoda koja se bavi: 

  1. prikupljanjem podataka o iskustvu zaposlenih u kompaniji u kojoj rade
  2. analizom podataka
  3. preduzimanjem mera za unapređenja 

Ciljevi su veće zadovoljstvo i angažovanost zaposlenih.

Zašto je Exployee Experience (EX) važan?

Employee Experience (EX) je direktno povezan sa Customer Experience (CX), odnosno Iskustvom kupaca. Zadovoljni i angažovani zaposleni su preduslov za zadovoljne i lojalne kupce.

Kompanije sa visokom stopom angažovanosti zaposlenih imaju veću produktivnost, bolje proizvode, usluge i kupce, kao i veći profit.

EX analitika

Sa statističkom i dodatnom tekstualnom analizom odgovora zaposlenih, Employee Experience (EX) analitika ukazuje na razloge zadovoljstva ili nezadovoljstva zaposlenih raznim temama mereći novo njihove angažovanosti. 

EX analitika pokazuje u kojoj meri kompanija odgovara očekivanjima zaposlenih, pokazujući jednostvno i lako razumljivo šta treba popraviti kako bi se uvećali zadovoljstvo i angažovanost.

slika 4

Ko su visoko angažovani zaposleni?

Zaposleni koji su angažovani na svom poslu, ispunjeni i motivisani su visoko angažovani. Oni imaju visok nivo energije, posvećeno pristupaju radnim zadacima i izvršavaju ih duboko koncentrisano. Uz to su i entuzijastični i uporni kada naiđu na izazove. Oni ulažu u svoj rad, daju bolje rezultate i manje je verovatno da će otići kod drugog poslodavca. Štaviše, angažovani zaposleni ne samo da rade dobro posao za sebe, već čine svoje timove boljim

Oni pomažu vašem poslu da zasija.

Započnite program uvećanja angažovanosti

Prvi koraci ka poboljšanju angažovanosti zaposlenih su razumevanje njene važnosti standardizacija načina na koji se meri angažovanost . Potrebno je redovno slušati zaposlene i učiti šta je potrebno da budu najbolji. 

Na taj način možete da preduzmete aktivnosti koje će stvoriti snažniju, više fokusiranu radnu snagu.

Employee Experience sa Adverto Metrics

Ovaj sajt koristi kolačiće u cilju obezbeđivanja najboljeg korisničkog iskustva u skaldu sa politikom privatnosti.