Važnost usklađivanja CX i marketinga

Ko je u vašoj kompaniji odgovoran za korisničko iskustvo – Customer Experience (CX)? Da li je to prodaja? Marketing? Korisnički servis? Studija PVC o korisničkom iskustvu jasno je pokazala – odgovornost za isporuku pobedničkog CX-a pripada celoj organizaciji.Međutim, iako je cela organizacija odgovorna za pružanje iskustva kupcima, marketing je često u najboljem položaju da sasluša, analizira i zagovara potrebe kupaca.Koliko puta vam se desilo da se kao kupac u realnosti razočarate u neki brend, proizvod ili Pročitaj više…

Tri najčešća uzroka lošeg iskustva zaposlenih

Stres na radnom mestu, kao jedan od glavnih krivaca niske produktivnosti zaposlenih, svake godine košta kompanije milione evra. Dok je još pandemija sa nama, posebno je važno da slušate i čujete svoje zaposlene. Ako razumete kako se osećaju, možete prilagoditi svoj pristup tako da smanjite njihov stres.U narednom tekstu upoznaćete se sa glavnim uzrocima stresa na poslu, a posledično i nižom produktivnošću.1. (Ne)poverenje u menadžmentIstraživanja pokazuju da je nedostatak poverenja u rukovodioce kompanije glavni faktor Pročitaj više…

Koliko košta niska angažovanost zaposlenih?

Da li znate nivo angažovanosti zaposlenih u vašoj kompaniji? Mnogi angažovani zaposleni su oni koji su sačuvali svoje kompanije od sunovrata koji je mnogima zapretio u doba pandemije. Međutim, dok angažovani zaposleni vuku na jednu stranu, onu drugi, neangažovani to rade na drugu – isti pravac različit smer, kao navlačenje konopca. Zato su merenje njihove angažovanosti i praćenje promena tokom vremena, alati neophodni svakom HR menadžeru u predviđanju na koju stranu ide sredina tog konopca Pročitaj više…

2021 Customer Experience predviđanja (2. deo)

Tekuća godina nikako da stigne do onog „dugo očekivano“. Da li će i kada da se završi ova toplo-hladno igra, odnosno igranka? Svi smo već i više nego umorni i nikome nije više do igranke. Vreme je za fajront, da se svi lepo naspavamo, odmorimo i probudimo kao nekad.U međuvremenu, tržište „ne zna gde udara“, a vodeći svetski konsultanti pokušavaju da prokljuve šta nas očekuje tokom 2021. godine. Neka od predviđanja idu toliko daleko da Pročitaj više…

2021 predviđanja angažovanosti zaposlenih

 Niko nije mogao da predvidi turbulentne događaje 2020. godine i uticaj koji je novonastala zdravstvena i ekonomska kriza kao posledica virusa COVID-19, ostavila na sve ljude.Tekuća godina takođe ide “toplo-hladno”, a HR profesionalci brinu za angažovanost zaposlenih, radne odnose i zadovoljstvo poslom. Kako se menja svet, menja se i stanje na tržištu rada i način funkcionisanja, menjaju se i ljudi, prilagođavaju se novonastalim situacijama, a zajedno sa njima i njihova angažovanost na poslu.Kakve promene će Pročitaj više…

2021 Customer Experience predviđanja (1. deo)

Prethodna godina je bila za neverovati, toliko da ne čudi da su se mnogi od nas i jutros probudili s pitanjem: „Pa da li je ovo moguće?“ Sve se okrenulo naglavačke.Kompanijski timovi su bili primorani da rade i timski deluju na daljinu i to u promenjivim uslovima i resursima, dok se budžeti smanjuju.Kupci su bili prinuđeni da sele svoju kupovinu na internet, imali su za korisničku podršku više pitanja nego ikada ranije i istovremeno bili Pročitaj više…

Da li ste kupca obezvoljili lošom anketom?

Pre neki dan stigla mi je putem SMS-a anketa iz banke sa sadržanim linkom ka anketi. Lepo od njih, bio sam zadovoljan što žele da čuju moje mišljenje, a kao istraživač u toj oblasti i radoznao da vidim kako su oni sve to ukomponovali. Dodatno, imao sam neki saosećaj da bi s moje strane bilo i korektno da im uvećam taj odziv kad su već i oni korektni prema meni. Dakle, ja sam zadovoljan korisnik.I Pročitaj više…

Angažovanost zaposlenih – pokazatelj zdravlja poslovanja

Angažovanost zaposlenih (eng. Employee Engagement) je niz aktivnosti koje imaju za cilj da se zaposleni osećaju uvaženo i uključeno u svakodnevni rad kompanije. Postoji puno debata profesionalaca u oblasti ljudskih resursa i istraživanja u pogledu onoga šta čini angažovanost zaposlenih. Suštinski, svodi se na to da li se zaposleni osećaju uključenim u misiju svoje kompanije i njen uspeh.Program anketiranja angažovanosti zaposlenih ne meri samo koliko su oni zadovoljni, već i koliko su posvećeni misiji, viziji Pročitaj više…

Kako „novonormalni“ kupac razmišlja?

Stvari se zaista čudno odvijaju ovih dana, zar ne? Dok mnogi još uvek obrađuje informacije o tome šta se to desilo u proteklih mesec-dva i kako je sve to moguće, stigla je “nova normalnost”. Posle nedelju dana, kao da je ona počela da isparava. Izgleda da je niko ne želi. Svi žele samo normalnost, preko toga je suviše.Bila nova ili ne, u ovoj sadašnjoj normalnosti, prethodni period je nesumnjivo uticao na svakog pojedinačno, naše porodice, Pročitaj više…

Kako da vaš biznis ostane zdrav?

Svi znamo da je sada teško vreme i sigurno ne poslujete kao i obično. Ali kako da korona krizu prođete zajedno sa svojim kupcima i korisnicima tako da im pružite najbolje moguće iskustvo i u ovim nesigurnim vremenima?Zadržavanje ljudi, bilo da su to kupci ili zaposleni, sada je važnije nego ikad ranije. Uvek je bilo važno, ali u postpandemijskom svetu, preduzeća u gotovo svim industrijama očekuje pad ili usporavanje rasta. Znamo da su ovo neizvesna Pročitaj više…

Ovaj sajt koristi kolačiće u cilju obezbeđivanja najboljeg korisničkog iskustva u skaldu sa politikom privatnosti.