2021 Customer Experience predviđanja (2. deo)

Tekuća godina nikako da stigne do onog „dugo očekivano“. Da li će i kada da se završi ova toplo-hladno igra, odnosno igranka? Svi smo već i više nego umorni i nikome nije više do igranke. Vreme je za fajront, da se svi lepo naspavamo, odmorimo i probudimo kao nekad.U međuvremenu, tržište „ne zna gde udara“, a vodeći svetski konsultanti pokušavaju da prokljuve šta nas očekuje tokom 2021. godine. Neka od predviđanja idu toliko daleko da Pročitaj više…

2021 predviđanja angažovanosti zaposlenih

 Niko nije mogao da predvidi turbulentne događaje 2020. godine i uticaj koji je novonastala zdravstvena i ekonomska kriza kao posledica virusa COVID-19, ostavila na sve ljude.Tekuća godina takođe ide “toplo-hladno”, a HR profesionalci brinu za angažovanost zaposlenih, radne odnose i zadovoljstvo poslom. Kako se menja svet, menja se i stanje na tržištu rada i način funkcionisanja, menjaju se i ljudi, prilagođavaju se novonastalim situacijama, a zajedno sa njima i njihova angažovanost na poslu.Kakve promene će Pročitaj više…

2021 Customer Experience predviđanja (1. deo)

Prethodna godina je bila za neverovati, toliko da ne čudi da su se mnogi od nas i jutros probudili s pitanjem: „Pa da li je ovo moguće?“ Sve se okrenulo naglavačke.Kompanijski timovi su bili primorani da rade i timski deluju na daljinu i to u promenjivim uslovima i resursima, dok se budžeti smanjuju.Kupci su bili prinuđeni da sele svoju kupovinu na internet, imali su za korisničku podršku više pitanja nego ikada ranije i istovremeno bili Pročitaj više…

Da li ste kupca obezvoljili lošom anketom?

Pre neki dan stigla mi je putem SMS-a anketa iz banke sa sadržanim linkom ka anketi. Lepo od njih, bio sam zadovoljan što žele da čuju moje mišljenje, a kao istraživač u toj oblasti i radoznao da vidim kako su oni sve to ukomponovali. Dodatno, imao sam neki saosećaj da bi s moje strane bilo i korektno da im uvećam taj odziv kad su već i oni korektni prema meni. Dakle, ja sam zadovoljan korisnik.I Pročitaj više…

Angažovanost zaposlenih – pokazatelj zdravlja poslovanja

Angažovanost zaposlenih (eng. Employee Engagement) je niz aktivnosti koje imaju za cilj da se zaposleni osećaju uvaženo i uključeno u svakodnevni rad kompanije. Postoji puno debata profesionalaca u oblasti ljudskih resursa i istraživanja u pogledu onoga šta čini angažovanost zaposlenih. Suštinski, svodi se na to da li se zaposleni osećaju uključenim u misiju svoje kompanije i njen uspeh.Program anketiranja angažovanosti zaposlenih ne meri samo koliko su oni zadovoljni, već i koliko su posvećeni misiji, viziji Pročitaj više…

Kako „novonormalni“ kupac razmišlja?

Stvari se zaista čudno odvijaju ovih dana, zar ne? Dok mnogi još uvek obrađuje informacije o tome šta se to desilo u proteklih mesec-dva i kako je sve to moguće, stigla je “nova normalnost”. Posle nedelju dana, kao da je ona počela da isparava. Izgleda da je niko ne želi. Svi žele samo normalnost, preko toga je suviše.Bila nova ili ne, u ovoj sadašnjoj normalnosti, prethodni period je nesumnjivo uticao na svakog pojedinačno, naše porodice, Pročitaj više…

Kako da vaš biznis ostane zdrav?

Svi znamo da je sada teško vreme i sigurno ne poslujete kao i obično. Ali kako da korona krizu prođete zajedno sa svojim kupcima i korisnicima tako da im pružite najbolje moguće iskustvo i u ovim nesigurnim vremenima?Zadržavanje ljudi, bilo da su to kupci ili zaposleni, sada je važnije nego ikad ranije. Uvek je bilo važno, ali u postpandemijskom svetu, preduzeća u gotovo svim industrijama očekuje pad ili usporavanje rasta. Znamo da su ovo neizvesna Pročitaj više…

Softversko upravljanje kupcima

Upravljanje iskustvom kupaca (Customer Experience Management – CEM) i upravljanje odnosima sa kupcima (Customer Relationship Management – CRM) su isto? Ipak ne.Iako se oba sistema bave ključnim interakcijama koje kupci imaju sa vašom kompanijom, CRM i CEM sistemi zapravo služe različitim svrhama i deluju iz dva suprotna ugla.CRM sistemi vam govore šta se desilo (informacije o tipu i kontaktima kupaca, šta su kupili, kada su kupili, koliko su potrošili, koliko često troše itd.), dok CEM Pročitaj više…

7 načina za efikasan Mystery Shopping program

Bez obzira na Vašu poslovnu delatnost, na tržištu može da se pojavi konkurentska kompanija koja počinje da naglo dobija primat i dramatično osvaja deo tržišnog kolača. Tada vreme ne radi za Vas. Kako su to uradili? Da li imaju nekog novog menadžera koji se služi magijom? Postoji li neki revolucionarni seminar ili knjiga koja ste propustili?Verovatno ne. Postoji jedan razlog zbog kojeg neke kompanije ostavljaju konkurenciju iza sebe u oblaku prašine i pokreću oluju profita: Pročitaj više…

Šta je dobar NPS rezultat?

Pokrenuli ste Customer Experience program i dobili Net Promoter Score (NPS) rezultat. To može biti neki broj između -100 i 100. U redu, imate taj famozni broj, ali koji NPS rezultat je dobar, kojim rezultatom možete da se budete zadovoljni, a kojim nezadovoljni? Iako često naglašavamo da sam broj kao broj nije presudan jer on zavisi od više faktora, već vremenski trend koji je poželjno da je rastući, upoređivanje NPS sa drugim kompanijama iz iste Pročitaj više…

Ovaj sajt koristi kolačiće u cilju obezbeđivanja najboljeg korisničkog iskustva u skaldu sa politikom privatnosti.