CX 1

Uspešan Customer Experience (CX) program

Da li želite da:
  • oduševite korisnike/kupce?
  • povećate lojalnosti korisnika/kupaca?
  • nezadovoljni korisnici postanu zadovoljni?
Ako se bavite marketingom, kvalitetom usluge, brigom o kupcima, korisničkim iskustvom, zadovoljstvom kupaca, naš CX program može da Vam pomogne u ostvarivanju ciljeva. Započnite CX program sa nama i započnite svoju posvećenost korisnicima.

Izveštavanje i softver

Naš CX softver omogućava klijentima online stranicu sa svim potrebnim informacijama za praćenje toka projekta. Podaci se automatski prikupljaju i kreiraju se izveštaji na pojedinačnom, ukupnom nivou, kao i filtrirani prikazi.

Ceo proces u 4 koraka

  • 1. Priprema – ugovaranje, definisanje ciljeve i anketnih pitanja, podešavanja u softveru
  • 2. Anketiranje – slanje ankete, korisnici popunjavaju ankete
  • 3. Izveštavanje – Podaci se automatski prikupljaju i kreiraju se izveštaji na pojedinačnom, ukupnom nivou, kao i filtrirani prikazi. Klijent dobija online stranicu sa najvažnijim informacijama o toku projekta (dashboard).
  • 4. Zaokruživanje procesa –Pokreću se preporučene aktivnosti prema korisnicima na osnovu NPS segmentacije, otvaraju se i zatvaraju slučajevi.
  • cx supp

    Celovita Customer Experience (CX) podrška

    Dobili ste Customer Experience izveštaj i preporuke, ali šta dalje? Potrebno je organizovati aktivnosti prema korisnicima na osnovu NPS segmentacije, otvariti, pratiti i rešavati slučajeve nezadovoljstva. Kako organizovati interni tim koji će se time baviti? Šta činiti sa Pasivnim korisnicima, da li bilo šta raditi sa Promoterima? Ne brinite, Adverto Metrics će vam pružiti potpunu podršku od početka do kraja procesa, od upoznavanja sopstvenih kupaca/korisnika u vidu Mapiranja korisničkog putovanja (Customer Journey Mapping) do Zaokruživanja procesa (Closing The Loop).

    Više o Customer Experience-u (CX)

    • Šta je Customer Experience?
    • Zašto je Customer Experience važan?
    • Koje su koristi?
    • Ko koristi Customer Experience?