Претрага
Close this search box.
slika 6

Sveobuhvatan pristup i faktori uspešnosti

Kompletna slika angažovanosti zaposlenih je komplikovana i sa dosta nijansi. Da bi najbolje sagledali sve te nijanse, Adverto EX metoda ih raščlanjuje na konkretnija područja koja nazivamo Ključnim faktorima, svaki sa svojim podfaktorima, koji olakšavaju definisanje pitanja, analizu odgovora, zaključke i planiranje akcija:

  1. Zadovoljstvo poslom
  2. Lična angažovanost
  3. Perspektiva
  4. Dinamika tima
  5. Svrha i smisao

Izveštavanje i platforma

Naša EX platforma omogućava klijentima online stranicu sa svim potrebnim informacijama za praćenje toka projekta.

Podaci se automatski prikupljaju i kreiraju se izveštaji na pojedinačnom, ukupnom nivou, kao i filtrirani prikazi.

Anonimno anketiranje zaposlenih

Da bi odgovori i mišljenja zaposlenih bili iskreni, potrebno je da njihov identitet bude zaštićen. Jedino analiza podataka zasnovana na iskrenim i realnim odgovorima zaposlenih ima smisla i pomaže menadžmentu da donese pravilne odluke u cilju povećanja angažovanosti.

Adverto EX uvažava zabrinutost zaposlenih da njihovi odgovori mogu da im prouzrokuju probleme ako nisu poverljivi i zato podrazumeva anonimno anketiranje kao preduslov za iskrene odgovore. To znači da niko iz kompanije ne može znati ko je šta odgovorio. 

To ne umanjuje uvid menadžmenta u odgovore jer su oni vidljivi, ali nisu povezani sa konkretnim osobama.

Više o Employee Experience (EX)

Ovaj sajt koristi kolačiće u cilju obezbeđivanja najboljeg korisničkog iskustva u skaldu sa politikom privatnosti.