14

godina iskustva

Br. 1 u Mystery Shopping-u u Srbiji

Adverto Metrics je osnovan kao Adverto Mystery shopping 2004. godine, prvo i jedino specijalizovano preduzeće za Mystery shopping u Srbiji.

Adverto Metrics je jedino preduzeće u Srbiji sa iskustvom 14 godina ozbiljnog bavljenja Mystery shopping-om.

Prikupljeno iskustvo pretvaramo u znanje koje nam omogućava da garantujemo kvalitet i efikasno rešavanje kompleksnih izazova i problema klijenata.

550

NAJBOLJIH tajnih kupaca

Edukovani, obučeni i objektivni tajni kupci

Naša osnovna bazu broji 550 vrhunskih tajnih kupaca (Mystery Shopper-a) koji su u stanju da na najkvalitetniji način odgovore i najizazovnijim i najobimnijim projektima u Srbiji. Naši tajni kupci su testirani i obučeni specijalno za posao tajnog kupca po standardima MSPA – međunarodne asocijacije Mystery shopping profesionalaca. U najkraćem, najbolji tajni kupci Adverto Metrics su: edukovani, obučeni i objektivni i uradiće svoj posao na najvišem nivou.
software adverto

Specijalizovani Mystery Shopping softver

Koristimo nekoliko specijalizovanih Mystery shopping softverskih rešenja, naših sopstvenih, kao i tehnoloških partnera koji su vodeći u svetu anketnih, analitičkih i Business intelligence softvera. Radi se o online softverima kojima klijent pristupa sa korisničkim podacima. Putem softvera, klijent može da prati tok projekta na više nivoa:
  • Reports (detaljni izveštaji tajnih kupaca)
  • Dashboard (kontrolna tabla sa osnovnom statistikom i trendovima)
  • BI reports (Business intelligence – posebni izveštaji sa podesivim pokazateljima radi lakšeg tumačenja rezultata)
  • Kako za klijenta, naš online softver omogućava i nama organizovanje i vođenje projekta, kao i komforan rad tajnim kupcima.
    consult ms

    Podrška za korišćenje Mystery Shopping rezultata

    Dobili ste Mystery shopping izveštaj i preporuke, ali vaše brige tek počinju? Potrebno je organizovati i raditi na popravljanju uočenih nedostataka, a vi ne znate odakle da krenete, koliko to vremena i angažovanja traži, kako da uklopite svoje redovne obaveze sa aktivnostima vezanim za Mystery Shopping…

    Ne brinite, Adverto Metrics će vam pružiti potpunu podršku za organizovanje korišćenja Mystery shopping rezultata i ispravljenje nedostataka kako bi ostvarili ciljeve zbog kojih ste i započeli Mystery Shopping program.

    To znači da ćete od nas dobiti:

    • usmenu prezentaciju rezultata i odgovore na sva pitanja
    • izdvojene nedostatke po svakom zaposlenom
    • analizu razloga koji su doveli do grešaka
    • akcione korake koje je potrebno sprovesti sa vremenskim planom

    proces msp

    Ceo proces u 4 koraka

    Adverto Metrics organizuje, priprema i sprovodi ceo proces za Vas.

    • Priprema: ugovaranje, definisanje ciljeve, plan poseta, scenario, upitnik, obuka tajnih kupaca
    • Teren: posete/pozivi tajnih kupaca, sprovođenje scenarija, potrebna zapažanja, tajni kupci šalju online izveštaje, kontrola rada tajnih kupaca
    • Izveštavanje: kontrola izveštaja tajnih kupaca, uvid klijenta u izveštaje, automatsko softversko kreiranje statistike i analitike, finalni izveštaj/prezentaciju sa statističkim i tekstualnim analizama
    • Zaokruživanje procesa: prezentacija finalnog izveštaja, podrška klijentu za korišćenje Mystery Shopper rezultata, aktivnosti na ispravljanju nedostataka i unapređivanju usluge
    Picture2

    Dodatne činjenice

    • Referentna lista zadovoljnih klijenata iz desetina delatnosti
    • Iskustvo u organizaciono, softverski i analitički velikim i zahtevnim projektima
    • Iskustvo u organizovanju i analitici uporednih projekata sa konkurencijom
    • Posvećenost svakom klijentu, poštovanje specifičnosti i nalaženje rešenja „po meri“
    • Članstvo u asocijaciji Mystery Shopping Profesionalaca MSPA EUROPE www.mspa-ea.org

    Više o Mystery Shopping-u

    • Šta je Mystery Shopping?
    • Koje vrste postoje?
    • Zašto je Mystery Shopping važan?
    • Koje su koristi od Mystery Shopping-a?
    • Šta istraživanja pokazuju?
    • Ko koristi Mystery Shopping?