people sitting on chair in front of table while holding pens during daytime

Šta je Employee Experience (EX)?

Employee Experience (EX) predstavlja sveobuhvatan pristup prikupljanju, analizi i unapređenju iskustva zaposlenih unutar kompanije.

Adverto EX metodologija podrazumeva:

  • sistematsko prikupljanje podataka o iskustvima zaposlenih
  • detaljnu analizu rezultata
  • preduzimanje konkretnih mera radi povećanja zadovoljstva i angažovanosti zaposlenih

Cilj je jasan: povećati zadovoljstvo, motivaciju i angažovanost zaposlenih, što direktno doprinosi stabilnijem i uspešnijem poslovanju.

Zašto je Employee Experience (EX) ključan za poslovanje?

Veza između Employee Experience (EX) i Customer Experience (CX) je direktna i snažna.

Zadovoljni i angažovani zaposleni su preduslov za zadovoljne, lojalne i verne kupce.

Kompanije koje ulažu u EX:

  • ostvaruju veću produktivnost
  • pružaju kvalitetnije proizvode i usluge
  • beleže veći profit i stabilniji rast

Adverto EX pomaže kompanijama da razviju unutrašnju snagu kroz motivisane timove, spremne da pruže vrhunsko korisničko iskustvo.

shallow focus photo of woman in gray jacket
person holding white Samsung Galaxy Tab

EX analitika – ključ za razumevanje i unapređenje

Uz primenu statističke i tekstualne analize, Adverto EX analitika pruža duboke uvide u:

  • nivo angažovanosti zaposlenih
  • izvore zadovoljstva i nezadovoljstva
  • konkretne preporuke za unapređenja

Analitički izveštaji na jednostavan način prikazuju koji aspekti rada zahtevaju poboljšanja kako bi se povećali angažovanost i zadovoljstvo, čime se kreira snažna i motivisana radna snaga.

Ko su visoko angažovani zaposleni i zašto su važni?

Visoko angažovani zaposleni su oni koji:

  • pokazuju visok nivo energije i motivacije
  • posvećeno i fokusirano pristupaju zadacima
  • istrajavaju pred izazovima i uče iz njih

Oni su pokretači uspeha koji ne samo da postižu bolje rezultate, već pozitivno utiču i na svoje kolege, podižući ukupne performanse timova.

Njihovo prisustvo umanjuje fluktuaciju, a istovremeno povećava produktivnost i lojalnost klijenata.

man wearing black notched lapel suit jacket in focus photography
Focused woman in office with headset, providing customer support on laptop.

Naša EX platforma i metodologija – od merenja do akcije

Adverto EX platforma omogućava:

  • online praćenje toka projekta na jednom mestu
  • automatsko prikupljanje podataka
  • generisanje jasnih i preglednih izveštaja na različitim nivoima (pojedinačnom, agregiranom, filtriranom)

Proces je organizovan kroz pet ključnih faktora uspeha:

  1. Zadovoljstvo poslom
  2. Lična angažovanost
  3. Perspektiva i razvoj
  4. Dinamika tima
  5. Svrha i smisao rada

Uz sve to, anonimnost anketiranja zaposlenih je zagarantovana, kako bi se omogućili iskreni odgovori bez bojazni od posledica. Time obezbeđujemo relevantne i pouzdane uvide za menadžment kompanije.

Kako započeti program povećanja angažovanosti?

Uspešno unapređenje Employee Experience programa zahteva:

  • razumevanje važnosti angažovanosti
  • uspostavljanje standardizovanog načina merenja,
  • redovno slušanje i analiziranje potreba zaposlenih.

Započnite sa Adverto EX programom:

  • učinite zaposlene angažovanijim i zadovoljnijim
  • oblikujte jače i efikasnije timove
  • postavite čvrste temelje za rast i razvoj vaše kompanije

Adverto Metrics će vam pružiti kompletnu podršku – od anonimnog istraživanja, preko dubinske analitike, do planiranja i sprovođenja konkretnih akcija za stvaranje pozitivnog radnog okruženja.

woman browsing on the internet

Ovaj sajt koristi kolačiće u cilju obezbeđivanja najboljeg korisničkog iskustva u skaldu sa politikom privatnosti.